8 Ugers Efterfødselsforløb

Nybagt mor. 8 ugers fokus på at samle mavemusklerne igen samt genvinde formen.

For dig på barsel som gerne vil igang med at træne!
Du får
– En eller to timer Personlig Træning om ugen
– Kropsanalyse på Inbody-vægt ved opstart og afslutning
– Billeder ved opstart og afslutning
– Mulighed for hjælp til kostoptimering ift både vægttab og amning
– Program til hjemmetræning hvor baby kan være med
– Adgang til lukket facebook-gruppe med tips, tricks og træningsvideoer
– Adgang til fællestræning-events med andre nybagte mødre

Hvad indeholder træningen?

Vi vil starte med fokus på at få genopbygget bækkenbunden, samlet mavemusklerne (hvis de stadig er adskilte) og trænet ryg- og kernemuskulaturen stærk. Hele tiden med hensyn til dig og dit niveau. Efterhånden vil der blive introduceret mere kondition- og generel styrketræning. Hvor vi naturligvis også vil få godt fat i baller og lår. Baby må meget gerne være med til træningen – enten som en aktiv del af øvelserne eller liggende ved siden af i lift eller vogn – og jeg hjælper gerne med at holde den lille.

 

Én træningstime om ugen i 8 uger: 4000,-
To træningstimer om ugen i 8 uger: 7500,-