Forløb

For at få det optimale ud af din træning anbefales det at vælge et længere træningsforløb. LigesoMie startede med et 12 ugers forløb, hvor hun tabte en del fedt. Efterfølgende har hun trænet videre med mig én gang pr uge i et helt år, med fokus på at holde vægttabet og blive stærk. I November 2015 squattede hun 105kg :Dm du ikke bliver overvægtig af én is bliver du heller ikke stærk af én træning. Sund Kickstart tilbyder fire forskellige typer trænings-forløb.

12 ugers forløb

Det mest populære forløb i forbindelse med vægttab! Som noget nyt kan du selv vælge antal træninger om ugen. Læs mere

8 ugers Efterfødselstræning – NYHED

For dig på barsel som gerne vil igang med at træne! Læs mere

4 ugers Kickstart

For dig der hurtigst muligt vil stå på egne ben. Læs mere

Graviditetstræning

Sund og sikker træning for dig der er gravid. Modsat de andre forløb behøver du ikke binde dig for mere end en uge af gangen. Læs mere

 

Hvorfor vælge et træningsforløb?

Når du først er startet på et træningsforløb er det sværere at stoppe igen, når det bliver hårdt; når der f.eks. kommer en stresset periode på arbejdet, når du er “faldet i” med kosten og tænker det hele kan være lige meget eller når du skal igang igen efter en uge med influenza – fordi du både har forpligtet dig over for dig selv og over for din Personlige Træner (mig)!

 


Se flere resultater af gennemførte forløb